Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 01:22:20 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/14049 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Aste küla, 21123 Kaarma-Sauvere 
tee// 86 Kuressaare-Võhma-Panga tee// Kuremaa// Laasi// Loortse// 
Metsatuka// Nimeta-Matsi// Pruuni// Punase// Rohelise// Veevärgi (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Aste küla Saaremaa vald, 
Saare maakond. Projekti kood VT2122) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27015613>  (menetlus nr: 
435394), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister